divendres, 29 de maig del 2015

Solemnitat de la Santíssima Trinitat (Cicle B)

Diumenge, 31 de maig de 2015

Sant Mateu, 28, 16-20

En aquell temps, els onze deixebles se n'anaren cap a Galilea, a la muntanya que Jesús els havia indicat. En veure'l es prosternaren. Alguns, però, dubtaren. Jesús s'acostà i els digué: “Déu m'ha donat plena autoritat al cel i a la terra. Aneu a convertir tots els pobles, bategeu-los en el nom del Pare, del Fill i de l'Esperit Sant, i ensenyeu-los a guardar tot el que jo us he manat. Jo seré amb vosaltres cada dia fins a la fi del món”.

Comentari

És difícil arribar a fer-se una idea clara sobre quina va ser l’experiència dels deixebles. Per un costat eren jueus i sabien perfectament quin era el primer manament de la Llei de Déu, i és clar, tot i havent conviscut amb Jesús, tot i havent estat testimonis de la seva resurrecció, se’ls devia fer molt difícil prosternar-se davant Jesús. Suposo que en aquest sentit la fe té gran importància.

De fet, en els moments en que deixem de banda els ensenyaments de Jesús i fem la nostra, en aquests moments, és quan nosaltres dubtem de Jesús, perquè si realment creguéssim en ell, sempre estaríem disposats a seguir les seves paraules d’amor i de guia cap el Pare.

La fe l’hem de cuidar per a mantenir-la i fer-la créixer, i pregar i parlar amb Déu és vital per a assolir aquest objectiu.

Objectiu

Demanar a Déu que no permeti que m’aparti d’ell i ser conscient que l’Esperit Sant m’acompanya sempre.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada