divendres, 28 d’octubre del 2016

Trenta-unè Diumenge del Temps Ordinari (Cicle C)

Diumenge, 30 d'Octubre de 2016

Sant Lluc 19,1-10

En aquell temps, Jesús anà de pas a Jericó. Un home que es deia Zaqueu, cap de cobradors d'impostos i ric, intentava de veure qui era Jesús, però la gentada li privava la vista perquè era petit d'estatura. Llavors, per poder-lo veure, corregué endavant i s'enfilà en un arbre al lloc on Jesús havia de passar. Quan Jesús arribà en aquell indret alçà els ulls i li digué: "Zaqueu, baixa de pressa, que avui m'he de quedar a casa teva". Zaqueu baixà de seguida i el rebé tot content. Tothom qui ho veié criticava Jesús i comentava el fet que s'hagués quedat a casa d'un pecador. Però Zaqueu es posà dret i digué al Senyor: "Senyor, ara mateix dono als pobres la meitat dels meus béns, i a tots els qui he defraudat els restitueixo quatre vegades més". Jesús li digué: "Avui s'ha salvat aquesta casa, ja que aquest home també és un fill d'Abraham. És que el Fill de l'home ha vingut a buscar i a salvar allò que s'havia perdut".

Comentari

Déu sempre hi és, sempre el trobarem, però cal posar de la nostra part per arribar a trobar-nos amb Ell. Si no el busquem, podrem portar una vida que ens pot semblar plena, però arribarà un moment en que ens adonarem que el nostre cor busca un sentit més ple a la nostra vida, i llavors Déu estarà allí per acollir-nos.

Objectiu

No defallir mai en la meva recerca de Déu. Déu meu, no permetis que m'aparti mai de Tu.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada