diumenge, 21 de novembre del 2021

Solemnitat de nostre Senyor Jesucrist, Rei de tot el món

 “Jesús contestà: -La meva reialesa no és d’aquest món. Si fos d’aquest món, els meus homes haurien lluitat perquè jo no fos entregat als jueus, Però la meva reialesa no és d’aquí” Jn 18, 36

No entenc per què hi ha guerres i violència en aquest món. No entenc per què els nostres egoismes ens allunyen dels altres. No entenc per què molts polítics no busquen assolir el bé comú. No entenc el patiment dels infants. No entenc el per què del dolor que provoquen les malalties, tant físiques com mentals... no entenc tantes coses d’aquest món, que em pregunto si de veritat aquest no és el meu món, si el meu món és on Jesús té el seu reialme.

Déu meu, donam forces per enfrontar-me a les exigències d’aquest món actual i fe i esperança en arribar algun dia a assolir una eternitat feliç al teu reialme. 


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada