divendres, 20 de maig del 2016

Festa de la Santíssima Trinitat (Cicle C)

Diumenge, 22 de maig de 2016

Sant Joan, 16, 12-15

En aquell temps, Jesús digué als seus deixebles: “Encara tinc moltes coses a dir-vos, però ara seria per a vosaltres una càrrega massa pesada. Quan vindrà el Defensor, l’Esperit de veritat, us guiarà cap al coneixement de la veritat sencera, perquè ell no parlarà pel seu compte: dirà tot el que sentirà dir i us anunciarà l’esdevenidor. Ell em donarà glòria, perquè tot allò que us anunciarà, ho haurà rebut d’allò que és meu. Tot el que és del Pare és meu; per això dic que tot allò que us anunciarà, ho rep d’allò que és meu”.

Comentari

De la mateixa manera que un infant va creixent i a mesura que ho fa va aprenent coses, així ens passa a tots nosaltres amb la fe. A mesura que passen els anys anem treballant la nostra fe per a poder-nos apropar cada cop més a Déu.

No tindria sentit que a un infant que tot just comença a parlar li intentéssim ensenyar de cop tot el que pot esperar de la vida. A poc a poc gràcies a les experiències, als pares, als amics, als mestres... anirà comprenent una mica més el que és la societat i el que és bo i és dolent.

Així mateix, Déu ens va crear, amb Jesús vam créixer i amb l’Esperit Sant continuem apropant-nos a Déu.

No perquè no entenguem tot el que ens passa ens hem d’apartar del camí de trobada amb Déu, a la Comunió perfecta.

Objectiu

Reflexionar sobre si a la meva vida quotidiana estic obert a l’acció de l’Esperit Sant

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada