diumenge, 9 de gener del 2022

Festa del baptisme del Senyor

 “El poble vivia en l’expectació, i tots es preguntaven si Joan no fóra potser el Messies” Lc 3, 15

Moltes vegades em quedo desconcertat. Crec en Déu, en el seu Fill i en l’Esperit Sant, i estic preocupat per si la meva vida complau a Déu o no. Em qüestiono moltes coses, tant de mi mateix com del sentit de la vida.

I després veig com al meu voltant, la majoria de les persones tenen unes preocupacions que no tenen res a veure amb les meves. Però tampoc sóc capaç de pensar respecte a aquesta gent en termes de pecat, condemnació, judicis...

I després me’n adono de l’immens amor que Déu té per tots nosaltres, i penso en el feliç que em faria que una vegada morim tots, ens retrobéssim al si de Déu i visquéssim eternament gaudint de la seva companyia propera juntament amb tothom.

Potser només sóc un somiador infantil, però m’agrada pensar així.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada