diumenge, 23 de novembre del 2014

Presentació del blog

Sóc cristià. Sóc catòlic. Vaig néixer al 1969.

Visc en una gran ciutat, tot i que sóc de poble.

Sóc solter, encara que no per vocació.

I el meu objectiu a la vida és intentar ser una bona persona, estar a prop de Déu i mostrar una empatia cap a les persones que m’envolten que em permeti ajudar-les, en la mesura que pugui, en les seves necessitats.

La voràgine del dia a dia moltes vegades ha fet que deixés una mica de costat la meva relació amb Déu i tampoc em donava un temps per estar una mica amb mi o amb els altres.

Intentant pal·liar en certa manera això, finalment he decidit obrir un blog on reflexionar uns instants sobre l’evangeli dominical.

Llegint la paraula de Déu i provant de treure’n alguna cosa per al dia a dia, confio que em pugui permetre ser cada vegada millor persona i que m’ajudi a donar sentit a tot allò que m’envolta.

I si les meves reflexions poden ajudar a algú altre, fantàstic.

No tinc respostes. Les vaig buscant com tothom, així que qualsevol comentari serà benvingut.

La setmana que ve començaré.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada