divendres, 30 de desembre del 2016

Solemnitat de Santa Maria, Mare de Déu (Cicle A)

Diumenge, 1 de gener de 2017

Sant Lluc 2, 16-21

En aquell temps, els pastors anaren a Bet-Lèhem i trobaren Maria i Josep, amb el nen a la menjadora. Havent-ho vist amb els propis ulls, van contar el que els havien dit d'aquell infant, i tothom qui ho sentia es meravellava del que deien els pastors. Maria conservava aquests records en el seu cor i els meditava.
Després els pastors se'n tornaren, glorificant Déu i lloant-lo pel que havien vist i sentit; tot van trobar-ho com els ho havien anunciat.
Passats vuit dies, quan hagueren de circumcidar-lo; li posaren el nom de Jesús; era el nom que havia indicat l'àngel abans que el concebés la seva mare.

Comentari

Si una cosa envejo de Maria és el fet que ella va ser capaç de veure l'acció de Déu en la vida quotidiana. Veia el que passava al seu voltant i hi reflexionava, i sabia interpretar l’acció de Déu en tot allò.

M’agradaria poder actuar com ella, però sempre que reflexiono sobre la meva actitud davant la vida, una de les coses que m’entristeix més és que molt sovint no sóc capaç d’entendre a Déu. Per això sempre demano a Maria que em faci costat al meu dia a dia, amb la intenció de poder sentir la presència de Déu a cada moment.

Objectiu

Pregar a Déu per a que em permeti sentir la seva presència en la meva vida quotidiana.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada