divendres, 8 de gener del 2016

Festa del Baptisme del Senyor (Cicle C)

Diumenge, 10 de gener de 2016

Sant Lluc, 3, 15-16.21-22

En aquell temps, la gent, que vivia en l’expectació, sospitava si Joan no fóra potser el Messies. Ell respongué dient a tothom: “Jo us batejo només amb aigua, però ve el qui és més poderós que jo, tant poderós que no sóc digne ni de deslligar-li el calçat. Ell us batejarà amb l’Esperit Sant i amb foc”.
Un dia que tot el poble es feia batejar, Jesús també fou batejat. Mentre pregava, s’obrí el cel i baixà cap a ell l’Esperit Sant en figura corporal com un colom i una veu digué des del cel: “Ets el meu Fill, el meu estimat; en tu m’he complagut”.

Comentari

Al nostre bateig se’ns va batejar amb l’Esperit Sant i amb foc i això ens ha de servir de suport a l’hora d’enfrontar-nos a la vida.

Després de batejar-se, Jesús es va posar a pregar. M’agradaria que jo també, en tot moment, mantingués converses amb Déu. Seria la millor manera d’intentar evitar caure en la temptació i fer tot allò que és bo als ulls de Déu i que és bo per a mi i per als meus germans.

Sovint totes les nostres decisions les prenem de manera impulsiva, sense reflexionar en les conseqüències, i això ens porta a cometre equivocacions que després lamentem.

Déu meu, que amb l’ajut de l’Esperit Sant, prengui en cada moment la decisió més encertada i que tots els meus actes vagin destinats a créixer com a persona, a ajudar al meu proïsme i a apropar-me cada vegada més a tu.

Objectiu

Buscar les fotos i recordatoris del meu bateig per rememorar aquest bonic dia de la meva infantesa.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada